Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 1 maja 2011

Metamorfoza Paulinaszaklasa ;D

Hmm...Przed.. Trochę mi się nie podobają tylko włosy( bardzo pogrubiają) , soczewki i nos....Reszta jest fajna. Bardzo lubię takie mieszanie kolorków na powiekach. Rzęsy , pasują tutaj . Karnacja mi też troszkę nie pasuje. Jestem przyzwyczajona do jasnej karnacji takiej, jaką mam ja , to znaczy moja Dollka ;D
Po...Hmm...Podoba mi się.Zmieszałam kolorki na powiekach : fioletowy, czarny i biały. Usta pomalowałam jasną szminką, nie dawałam tutaj błyszczyka, ponieważ byłoby po rostu brzydko . Zmieniłam włosy na te, które lubię najbardziej ( moja Doll też je ma )  Kolor również zmieniłam, na jaśniejszy taki ciepły. Pasuje do karnacji . Dodałam jeszcze różne dodatki takie jak piepżyk albo te czarne cienie z kropkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz